Preču atgriešana

Kvalitātīvas preces, kas iegādātas internetā, var tikt atgriestas 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad preces piegādātas pircējam.

Atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:

  1. atgrieztajai precei jābūt tās oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā;
  2. precei jābūt bez pircēja radītiem bojājumiem;
  3. prcei jābūt nelietotai, nezaudējot tās komerciālo izskatu (etiķetei un aizsargplēvei ja'būt neskartai, utt.);
  4. atgrieztajam produktam jābūt tādā pašā sastāvā, kādā tas piegādāts pircējam - dāvanas, kas saņemtas par veikto pirkumu, ir jāatgriež kopā ar produktu;
  5. atgriežot produktu, pievienojiet rēķinu vai tā kopiju.

Ja augstāk minētie nosacījumi ir izpildīti, sazinieties ar mums, izmantojot šo kontaktinformāciju: telefons: +370 683 99 677 vai e-pastu: info@inoar.lv.

Pēc Jūsu pieprasījuma saņemšanas, mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par produkta atgriešanas kārtību.

Pēc vienošanās par atgriešanas kārtību, nosūtiet pienācīgi iepakotu produktu, izmantojot Omniva pastu (Ozo g. 18 (Ozas), Viļņa) vai izmantojot kurjera pakalpojumus, uz adresi J. Ralio g. 6, LT-08356, Viļņa, Belosa veikals.

Pēc produkta saņemšanas un pārliecināšanās, ka tas nav lietots, mēs Jums 3 dienu laikā atmaksāsim naudu uz Jūsu norādīto kontu.

Ja mūsu kļūdas dēļ Jūs esat saņēmis citu produktu nevis to, ko pasūtījāt, vai ja produktam ir defekti, lūdzu informējiet mūs par to, rakstot uz e-pastu info@inoar.lv vai zvanot uz tālruni +370 683 99 677 (vēstulē norā'diet pasūtījuma numuru, kādu produktu esat saņēmis un kādu produktu pasūtījāt vai kādu produkta defektu esat konstatējis).

Mēs apmaksāsim produkta nosūtīšanas atpakaļ izmaksas un nosūtīsim Jums Jūsu pasūtīto produktu tiklīdz kā saņemsim atgriezto produktu. Jums tikai jāievēro augstāk norādītā atgriešanas kārtība.

Defektīvi produkti tiek atgriezti saskaņā ar Ekonomikas ministrijas 2001.gada 29.jūnija noteikumiem ar rīkojumu nr. 217 "Par noteikumu apstiprināšanu attiecībā uz preču atgriešanu un apmaiņu"

Svarīga informācija par atgriešanas izmaksu apmaksu:

  • Ja produkts tie atgriezts mūsu kļūdas dēļ, mēs segsim visus produkta atgriešanas izdevumus.
  • Ja produkta atgriešana nav saistīta ar mūsu kļūdu, izmaksas par produkta atgriešanu sedz produkta pircējs.
  • Gadījumā, ja produkts, ko Jūs atgriežat, ir atvērts, lietots vai ja ražotāja iepakojums ir bojāts, mēs neatmaksāsim Jums samaksāto produkta cenu un neapmainīsim produktu.