Biežāk uzdotie jautājumi

1. LIETOTĀJA KONTS

1.1. J: Kā es varu izveidot lietotāja kontu?

A: Lapas augšpusē, labajā stūrī nospiediet progu "Reģistrācija". Pēc pieprasīto lauku aizpildīšanas nospiediet "Reģistrācija". Reģitrācijas apstiprinājums tiks nosūtīts uz Jūsu e-pastu.

1.2. J: Ko darīt, ja esmu aizmirsis savu lietotāja paroli?

A: Lapas augšpusē, labajā stūrī nospiediet pogu "Pieslēgties". Pēc tam nospiediet "Aizmirsāt paroli?". Sistēma Jums prasīs ievadīt e-pasta adresi (to, ar kuru reģistrējāties) un nospiest "Sūtīt". Uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta saite paroles atjaunošanai.

1.3. J: Vai es varu mainīt savu kontaktinformāciju?

A: Tikai reģistrēti lietotāji var mainīt savu kontaktinformāciju. Pēc pieslēgšanās savam kontam nospiediet "Apskatīt adreses" un pēc tam "Mainīt".

2. IEPIRKŠANĀS

2.1. J: Vai es varu izņemt preces no sava groza?

A: Jā. Nospiediet pogu "Izņemt", kas atrodas zem norādītās preces daudzuma grozā.

2.2. Vai es varu sūtīt preces uz citu adresi?

A: Jā, piegādes informācijā sadaļā "Saglabātās adreses" izvēlieties "Jauna adrese".

2.3. J: Kā es varu uzzināt, ka mans pasūtījums ir reģistrēts?

A: Pēc Jūsu pasūtījuma apstiprināšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma vēstuli savā e-pastā.

Ja Jūs neesat saņēmis šādu vēstuli, lūdzu, pārbaudiet sava e-pasta sadaļu "Spams/Mēstules". Ja Jūs neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

2.4. J: Kā es varu uzzināt, ka mans pirkums ir veiksmīgi pabeigts?

A: Pēc veiksmīgas pasūtījuma pabeigšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma vēstuli savā norādītajā e-pasta adresē. Ja Jūs neesat saņēmis apstiprinājumu, pārliecinieties, ka e-pasta adrese tika ievadīta pareizi un ka e-pasts nav nonācis sadaļā "Spams/Mēstules". Ja Jums šķiet, ka esat veicis pasūtījumu pareizi, bet nevarat atrast apstiprinājuma vēstuli - sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

2.5. J: Kā es varu atcelt vai labot pasūtījumu?

A: Lai labotu vai atceltu pasūtījumu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv. Noteikti norādiet sava pasūtījuma numuru vai vārdu.

2.6. J: Vai es saņemšu informāciju, kad mans pasūtījums ir nosūtīts/ gatavs saņemšanai?

A: Jā, ja esat izvēlējies piegādi ar kurjera pakalpojumu uz noteiktu adresi, kurjers ar Jums sazināsies par piegādes laiku un informēs Jūs pirms piegādes, zvanot vai nosūtot SMS.

Izvēloties piegādi uz Omniva pastu, Jūs saņemsiet SMS ziņu ar konkrētām norādēm par sūtījuma saņemšanu.

2.7. J: Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

A: Precēm, kas ir pieejamas mūsu noliktavā, piegāde tiek veikta 2-3 darba dienu laikā. Ja preču pasūtījums tiek veikts pirms plkst. 14:00, mēs parasti tās nosūtām tajā pašā darba dienā (vai nākamajā darba dienā, ja pasūtījums ir apmaksāts nedēļas nogalē/ brīvdienā).

2.8. J: Kad prece x būs atkal pieejama?

A: Lai saņemtu precīzāku informāciju par precēm vai zīmoliem, ko mēs izplatām, lūdzu, rakstiet mums uz e-pastu info@inoar.lv.

2.9. J: Vai es varu veikt pasūtījumu pa telefonu?

A: Ja Jums tā ir ērtāk, Jūs varat veikt pasūtījumu, zvanot mums uz +370 604 88 227. Pirms zvana veikšanas noskaidrojiet preces, ko vēlaties pasūtīt, nosaukumu.

3. PASŪTĪJUMS

3.1. J: Vai es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu?

Jā. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet speciālu saiti - dodieties uz to, lai redzētu sava pasūtījuma statusu.

3.2. J: Kā es varu izsekot pasūtījumu?

Kad pasūtījuma statuss ir nosūtīts, Jūs savā e-pastā saņemsiet informāciju ar sūtījuma numuru un saiti, kuru atverot, Jūs varēsiet izsekot sūtījumu. Tāpat Jūs varat redzēt pasūtījuma statusu, klikšķinot uz īpašās saites, kas nosūtīta Jums pasūtījuma apstiprinājumā.

3.3. J: Kāpēc mans pasūtījums tika atcelts?

A: Atcelšanai var būt vairāki iemesli:

  • mēs neesam saņēmuši maksājumu par precēm;
  • pasūtījums tika atcelts pēc Jūsu pieprasījuma;
  • nav pietiekams preces krājums noliktavā.

3.4. J: Es nesaņēmu pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu?

A: Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

3.5. J: Saņemtās preces nav tās, ko es pasūtīju - kā man rīkoties?

A.: Ja esat pārliecināts/-a, ka saņemtās preces nav tās, ko pasūtījāt, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

3.6. J: Es saņēmu sūtījumu, bet tajā nav visas manis pasūtītās preces - kā man rīkoties?

A.: Ja sūtījumā trūkst kāda no precēm, ko esat pasūtījis/-usi, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

3.7. J: Es saņēmu savu pasūtījumu, bet prece(-es) ir bojāta(-as) - kā man rīkoties?

Ja saņemtas preces ar defektiem, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv, pievienojot bojāto preču fotogrāfijas un detalizētu aprakstu.

4. ATLAIŽU KODI

4.1. J.: Kā es varu izmantot atlaižu kodus?

A.: Jūs varat izmantot atlaidi attiecībā uz Jūsu pirkumu grozu, ievadot atlaižu kodu sadaļā "Atlaižu kods"; neaizmirsiet nospiest "Piemērot".

4.2. J: Vai es varu izmantot 2 atlaižu kodus vienlaicīgi?

A.: Šobrīd sadaļā "Atlaižu kods" iespējams izmantot tikai vienu atlaižu kodu vienlaicīgi; neaizmirstiet nospiest "Piemērot".

5. RĒĶINS

5.1. J: Kā es varu norēķināties par precēm?

A.: Jūs varat norēķināties par precēm:

  • Internetbanka;
  • Ar bankas pārskaitījumu, izmantojot mūsu norādītos rekvizītus. Neapmaksāts vai neapstiprināts pasūtījums pēc 5 dienām tiek dzēsts no sistēmas.

Vairāk informācijas par norēķinu veidiem varat atrast šeit.

5.2. J: Vai Jūs sagatavojat rēķinu?

A.: Jā. Rēķini tiek nosūtīti fiziskām un juridiskām personām kopā ar pasūtītajām precēm.

5.3. J: Es nevaru samaksāt par savu pasūtījumu - kā man rīkoties?

A.: Ja nevarat norēķināties, izmantojot elektronisko banku, iesakām izvēlēties bankas pārskaitījumu.

6. PIEGĀDE

6.1. J: Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?

Suformavus pasūtījumu līdz 14 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi 2 darbo dienu laikā, īpašie piegādes gadījumi ir 3–4 darbo dienu laikā.

6.2. J: Kādas ir piegādes izmaksas?

A.: Ar cenām var iepazīties šeit.

6.3. J: Kādā veidā un cik ilgā laikā preces tiek piegādātas?

Preču piegāde.

6.4. J: Vai Jūs piegādājat sūtījumus uz ārzemēm?

A.: Nē.

6.5. J: Ko darīt, ja piegādes adrese mainās pēc tam, kad pasūtījums jau ir veikts?

A.: Jūs varat mainīt adresi, informējot kurjeru par to, kad tas ar Jums sazināsies, lai vienotos par konkrētu piegādes laiku, vai arī sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

Uz Omniva pasta pakomātiem piegādāto sūtījumu adreses nevar tikt mainītas.

6.6. J: Vai cita persona var saņemt sūtījumu?

A.: Jā, sūtījumu var saņemt cita persona (norādiet to sadaļā "Norādījumi pārdevējam"), kurai jābūt personu identificējošam dokumentam, ko uzrādīt kurjeram, ja tas tiek pieprasīts.

6.7. J: Kāpēc es vēl neesmu saņēmis/-usi savu pasūtījumu?

A.: Vairumā gadījumu preces tiek piegādātas klientiem 1-3 darba dienu laikā, atlaižu laikā pasūtījumu piegāde var aizņemt vairāk laika. Lai uzzinātu vairāk informācijas par Jūsu pasūtītajām precēm, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

6.8. J: Kas notiek, ja es neesmu mājās, kad kurjers piegādā pasūtījumu?

A.: Pirms ierašanās kurjers Jums piezvanīs. Kurjers ir pilnvarots piegādāt preces Jums trīs darba dienu laikā un, ja tas neizdodas, sūtījums tiek nodots atpakaļ Pārdevējam.

7. PREČU ATGRIEŠANA

7.1. J: Kādas preces es varu atgriezt?

A.: Jūs varat atgriezt visas preces 14 dienu laikā no piegādes brīža. Vairāk informācijas par preču atgriešanu var atrast šeit.

7.2. J: Kur man sūtīt preces, kuras vēlos atgriezt?

A.: Pēc vienošanās par preču atrgiešanas kārtību nosūtiet preci pienācīgi iepakotu, izmantojot Omniva pastu, uz adresi Ozo st. 18 (Ozas), Viļņa.

7.3. J: Kā es varu atgriezt bojātu preci?

Lai atgrieztu bojātu sūtījumu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.

7.4. J: Cik ilgā laikā nauda tiek atmaksāta uz bankas kontu?

A.: Tiklīdz kā Pārdevējs ir saņēmis atpakaļ atgrieztās preces, nauda tiks pārskaitīta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu trīs darba dienu laikā.

8. DĀVANU KUPONS

8.1. Vai es varu interneta veikalā norēķināties, izmantojot dāvanu kuponu?

A.: Jā.

9. DATI

9.1. J: Ko Jūs darāt ar maniem personas datiem?

A.: Mēs izmantojam Jūsu personas datus tikai pasūtījumu izpildei, un Jūsu maksājumu informācija tiek automātiski dzēsta neilgi pēc tam, kad Jūsu pasūtījums ir izpildīts. Jūsu vārds un adrese tiek automātiski uzglabāti mūsu sistēmā tikai, lai nodrošinātu turpmāku pasūtījumu izpildi. Jūsu vārds un adrese netiek nodoti nevienai trešajai personai.

10. PAR INOAR.LV

10.1 J: Kur es varu atrast Jūsu veikalus klātienē?

A.: Jūs varat apmeklēt mūsu veikalu klātienē J. Ralio g. 6, Viļņā.

10.2. J: Vai preces, kas tiek pārdotas inoar.lV, ir oriģinālas?

A.: Jā, inoar.lv interneta vietnē mēs tirgojam oriģinālus produktus, kas mums tiek piegādāti tieši no ražotāja. Mēs garantējam, ka visi produkti mūsu plauktos ir 100% oriģināli.

10.3. J: Kā es varu uzzināt par Jūsu atlaidēm un īpašajiem piedāvājumiem?

A.: Sekojiet mūsu Facebook un Instagram kontiem, lai uzzinātu informāciju par aktuālajām atlaidēm un piedāvājumiem.

10.4. J: Esmu izvēlējies preci, bet nevaru atrast informāciju par to - kā man rīkoties?

A.: Ja Jums ir papildu jautājumi pēc iepazīšanās ar preces aprakstu, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz +370 604 88 227 vai rakstot uz e-pastu info@inoar.lv.