Noteikumi

Noteikumi par preču pirkšanu un pārdošanu interneta vietnē inoar.lv

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk - Noteikumi) nosaka savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību starp personām, kas iegādājas preces interneta veikalā www.inoar.lv (turpmāk - Pircējs) un UAB "Belosa" (turpmāk - Pārdevējs), kad Pircējs iegādājas preces interneta veikalā. iegādājoties preces interneta veikalā, Pircējs piekrīt šiem Noteikumiem.

1.2. Pārdevējs saglabā tiesības labot, grozīt un papildināt šos Noteikumus jebkurā laikā, ņemot vērā tiesību aktos noteiktās prasības. Reģistrēts Pircējs tiks informēts par jebkādām izmaiņām, labojumiem vai papildinājumiem, pieslēdzoties inoar.lv lapā un, lai turpinātu iepirkties šajā interneta veikalā, Pircējam ir atkal jāapstiprina piekrišana grozītajiem Noteikumiem.

1.3. Jums ir tiesības iepirkties mūsu interneta veikalā:

  • 1.3.1. ja esat rīcībspējīga fiziska persona, proti, persona, kas ir sasniegusi pilngadību un kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;
  • 1.3.2. nepilgadīgajiem vecumā no četrdpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad persona rīkojas ar pašas iegūtiem līdzekļiem;
  • 1.3.3. juridiskām personām;
  • 1.3.4. augstāk minēto personu pilnvarotajiem pārstāvjiem.

1.4. Pircējs, piekrītot Noteikumiem, apstiprina, ka, pamatojoties uz Noteikumu 1.4. punktu, tam ir tiesības iegādāties preces inoar.lv interneta veikalā.

2. Personas datu aizsardzība

2.1. Pircējs var pasūtīt preces inoar.lv interneta veikalā divos veidos:

  • 2.1.1. reģistrējoties šajā interneta vietnē, ievadot savu e-pasta adresi un paroli;
  • 2.1.2. bez reģistrācijas šajā interneta vietnē.

2.2. Pasūtot preces, gan Noteikumu 2.1.1., gan 2.1.2.punktā norādītais Pircējs, attiecīgajos Pārdevēja norādītajos informācijas laukos norāda preces pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamos personas datus: vārds, uzvārds, preču piegādes adrese, tālruņa numurs un epasta adrese.

2.3. Ja Pircējs piekrīt, tā 2.2.punktā minētie personas dati var tikt apstrādāti interneta veikalā inoar.lv tiešā mārketinga mērķiem. Reģistrācijas procesā Pircējam ir iespēja izvēlēties, vai tas vēlas saņemt jaunumus un īpašos piedāvājumus. piedāvājumus.

2.4. Pircējs, piekrītot tā personas datu apstrādei ar mērķi pārdot preces un pakalpojumus Pārdevēja interneta veikalā, vienlaikus piekrīt, ka tam tiek sūtītas informatīvas ziņas uz e-pasta adresi un tālruņa numuru, ko Pircējs norādījis un kas nepieciešami, lai izpildītu preču pasūtījumus.

2.5. Pārdevējs apņemas neatklāt Pircēja personas datus trešajām personām, izņemot Pārdevēja partnerus preču piegādes un citu ar Pircēja pasūtījumu izpildi saistīto pakalpojumu sniedzējus. Visos citos gadījumos Pircēja personas dati var tikt nodoti trešajām personām tikai saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

2.6. Pircēja personu apliecinošs dokuments un Pircēja dati, kas sniegti Pārdevējam vai Lietuvas Pastam, tiek izmantoti vienīgi pienācīgai personas identifikācijai.

3. Pirkuma līguma noslēgšanas brīdis

3.2. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju ir uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs pēc tam, kad izvēlējies preces, ko vēlas iegādāties, un izveidojis pirkuma grozu, nospiež uz saites "Apstiprināt pasūtījumu".

4. Pircēja tiesības

4.1. Pircējam ir tiesības pirkt preces inoar.lv interneta veikalā saskaņā ar šajos Noteikumos noteikto kārtību.

4.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no ar inoar.lv interneta veikalu noslēgtā preču pirkuma līguma, par to paziņojot Pārdevējam rakstveidā (uz e-pastu, norādot preci, ko vēlas atgriezt, tās pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu) ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces piegādes dienas.

4.3. Noteikumu 4.2. punktā paredzētās Pircēja tiesības tiek īstenotas saskaņā ar 17. augusta rīkojumu Nr. 258 "Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas noteikumi, ja līgumi tiek slēgti, izmantojot komunikācijas līdzekļus", ko Ekonomikas ministrija ir pieņēmusi ar 2001. gada dekrētu.

4.4. Noteikumu 4.2. punktā paredzētās tiesības Pircējs var izmantot tikai tad, ja prece nav bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, un tā nav lietota.

5. Pircēja pienākumi

5.1. Pircējam ir jāsamaksā cena par produktiem un to piegādi, kā arī citi maksājumi (ja tas norādīts, noslēdzot līgumu), un jāpieņem pasūtītās preces. Pircējs maksā par precēm ar bankas pārskaitījumu.

5.2. Ja Pircēja reģistrācijas formā sniegtie dati mainās, Pircējam par to ir jāpaziņo nekavējoties.

5.3. Pēc reģistrācijas Pircējs apņemas nenodot tā pieejas datus trešajām personām.

5.4. Pircējs, izmantojot inoar.lv interneta veikalu, apņemas ievērot šos Noteikumus, citus noteikumus, kas skaidri norādīti interneta veikalā, un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.

6. Pārdevēja tiesības

6.1. Ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala stabilitātei un drošībai vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt viņa piekļuvi interneta veikalam vai izņēmuma gadījumos atcelt Pircēja reģistrāciju.

6.2. Būtisku apstākļu gadījumā Pārdevējs var uz laiku vai pilnībā pārtraukt interneta veikala darbību, iepriekš nebrīdinot Pircēju.

6.3. Pārdevējam ir tiesības anulēt pasūtījumu, iepriekš nebrīdinot Pircēju, ja Pircējs, izvēloties Noteikumu 8.2.1. punktā paredzēto apmaksas veidu, nesamaksā par preci 5 (piecu) kalendāro dienu laikā.

7. Pārdevēja pienākumi

7.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam iespēju izmantot interneta veikala inoar.lv sniegtos pakalpojumus saskaņā ar šajos Noteikumos un interneta veikalā noteikto kārtību.

7.2. Pārdevējs apņemas ievērot Pircēja privātuma tiesības uz viņa personisko informāciju, t.i. Pircēja norādītie personas dati tiek apstrādāti tikai saskaņā ar Noteikumu 2.punktā un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

7.3. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz viņa norādīto adresi saskaņā ar Noteikumu 9..punktā minētajiem noteikumiem.

7.4. Pārdevējs, nespējot Pircējam piegādāt pasūtītās preces būtisku apstākļu dēļ, apņemas atgriezt Pircējam samaksāto naudu 7 (septiņu) darba dienu laikā, ja tika veikta priekšapmaksa.

7.5. Pēc tam, kad pircējs ir izmantojis Noteikumu 4.2.punktā un 4.4.punktā paredzētās tiesības, Pārdevējs apņemas atgriezt Pircējam samaksāto naudu 7 (septiņu) darba dienu laikā, skaitot no atgriežamās preces saņemšanas dienas.

8. Preču cenas, maksāšanas kārtība un termiņi

8.1. Preču cenas interneta veikalā un izveidotajā pasūtījumā ir norādītas eiro.

8.2. Pircējs maksā par preci, izmantojot vienu no šīm metodēm:

  • 8.2.1. Bankas pārskaitījums;
  • 8.2.2. Internetbanka.

9. Preču piegāde Pircējam

9.1. Preces tiek piegādātas norādītajā sūtījumu terminālī:

  • 9.1.1. Pircējs apņemas norādīt sūtījumu termināli, uz kuru vēlas saņemt preces;
  • 9.1.2. Sūtījums pakomātā tiek glabāts 72 stundas. Perioda beigās sūtījums tiek atgriezts sūtītājam;
  • 9.1.3. Sūtījumu nav iespējams novirzīt uz citu piegādes vietu.

9.2. Preču piegāde uz Pircēja norādīto adresi:

  • 9.2.1. Pircējs, kurš pasūtījuma veikšanas laikā ir izvēlējies piegādes pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.
  • 9.2.2. Pircējs apņemas preces pieņemt pats. Gadījumā, ja viņš pats nevar pieņemt preces, un preces tiek piegādātas uz norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējam nav tiesību izvirzīt pārdevējam pretenzijas par preces piegādi nepareizajam subjektam.
  • 9.2.3. Preces piegādā Pārdevējs vai viņa pilnvarots pārstāvis.

9.3. Piegādes (transportēšanas) maksa tiek aprēķināta, pamatojoties uz pasūtījuma summu. Preču piegādes cenas norādītas inoar.lv lapā.

9.4. Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot preces piegādes termiņu.

9.5. Visos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja prece Pircējam netiek piegādāta vai tiek piegādāta novēloti Pircēja vainas vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.

9.6. Preču piegādes laikā Pircējam kopā ar Pārdevēju vai viņa pilnvaroto pārstāvi jāpārbauda sūtījuma un preces(-u) stāvoklis un jāparaksta sūtījuma nodošanas – pieņemšanas dokuments. Pēc tam, kad Pircējs parakstījis sūtījuma nodošanas - pieņemšanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts atbilstošā stāvoklī, precei nav bojājumu, kuru izcelsme nav attiecināma uz rūpnīcas defektu, un precei nav neatbilstību saistībā ar komplektāciju (kādu var noteikt preču ārējās apskates laikā). Pamanot, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai citādi ārēji bojāts), prece(-es) ir bojāta(-as) un/vai prece(-es) nav pareizi komplektēta(-as), Pircējam tas jāatzīmē sūtījuma pieņemšanas-nodošanas dokumentā un Pārdevēja vai viņa pārstāvja klātbūtnē jāsastāda brīvas formas sūtījuma un/vai preces(-u) pārkāpuma/neatbilstības akts. Ja Pircējs šīs darbības neveic, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības pret Pircēju par preces bojājumiem, ja šāda bojājuma rašanās pamats nav rūpnīcas defekts, un par preces sastāva neatbilstībām, ja šīs neatbilstības var konstatēt preču ārējās apskates laikā.

10. Preču atgriešana un apmaiņa

10.1 Pārdotās preces defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces nomainītas, atdotas saskaņā ar 2001.g 11. jūnija Lietuvas Republikas valdības lēmumu Nr. 697 apstiprinātajiem "Mazumtirdzniecības Noteikumiem".

10.2. Lai atgrieztu preci(-es), Pircējam ir jāaizpilda preces atgriešanas pieprasījums un jānosūta pa e-pastu uz info@inoar.lv.

10.3. 10.1.punktā paredzētās tiesības Pircējs var izmantot 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces piegādes dienas, informējot par to Pārdevēju Noteikumu 10.2. punktā paredzētajā kārtība.

10.4. Atgriežot preces, Pircējam ir jāievēro šādi nosacījumi:

  • 10.4.1. atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, neskartā iepakojumā (šis punkts neattiecas, ja tiek atgriezta prece ar defektiem);
  • 10.4.2. precei jābūt bez Pircēja radītiem bojājumiem;
  • 10.4.3. precei jābūt nelietotai, nezaudējot savu komerciālo izskatu (šis punkts neattiecas, ja tiek atgriezta prece ar defektiem);
  • 10.4.4. atgrieztajai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādu to ir saņēmis Pircējs.

10.5. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro šajā punktā noteikto preču atgriešanas kārtību.

10.6. Noteikumu 10.1.punktā paredzētās tiesības var izmantot tikai tas Pircējs, kurš ir atzīts par patērētāju saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem, t.i. fiziska persona, kas vēlas slēgt vai slēdz līgumus nolūkos, kas nav saistīti ar tās uzņēmējdarbību, tirdzniecību, amatniecību vai profesiju (patēriņa nolūkos).

10.7. Pircējs (lietotājs) nevar izmantot Noteikumu 10.1.punktā paredzētās tiesības atkāpties no līguma, ja līgums ir noslēgts par:

  • 10.7.1. preci, kas ātri bojājas, vai preci ar īsu glabāšanas laiku;
  • 10.7.2. iepakotu preci, kura pēc piegādes ir izpakota un nav piemērota atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
  • 10.7.3. iesaiņotiem video vai audio ierakstiem vai iepakotu programmatūru, kas pēc piegādes ir izpakota;
  • 10.7.4. avīzēm, žurnāliem vai citiem periodiskiem izdevumiem;
  • 10.7.5. dalību spēlēs vai loterijās;
  • 10.7.6. kā arī saskaņā ar citiem Civilkodeksa pantiem, ar 2001.g 11. jūnija Lietuvas Republikas valdības lēmumu Nr. 697 apstiprinātajiem "Mazumtirdzniecības noteikumiem" un citiem tiesību aktiem.

10.8. Neatbilstošas ​​kvalitātes preces vai kvalitatīvas preces, kuru forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija Pircējam nepatīk, tiek apmainītas vai atdotas saskaņā ar 2001.g 11. jūnija Lietuvas Republikas valdības lēmumu Nr. 697 apstiprinātajiem "Mazumtirdzniecības noteikumiem", Lietuvas Republikas Civilkodeksu un citu Lietuvas Republikas spēkā esošo tiesību aktu prasībām.

10.9. Visos gadījumos nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta ar bankas pārskaitījumu un tikai uz maksātāja bankas kontu.

11. Atbildība

11.1 Pircējs ir pilnībā atbildīgs par viņa sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs nesniedz precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par no tā izrietošajām sekām un iegūst tiesības pieprasīt no Pircēja kompensāciju par nodarītajiem tiešajiem zaudējumiem.

11.2 Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot šo interneta veikalu.

11.3 Pircējs pēc reģistrācijas ir atbildīgs par savu pieslēgšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja inoar.lv sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas pieslēgusies interneta veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju.

11.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tādēļ, ka Pircējs, neatkarīgi no Pārdevēja ieteikumiem un savām saistībām, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, lai gan viņam šāda iespēja tika dota.

11.5. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.

11.6. Pārdevējs nav atbildīgs par savstarpējo saistību pienācīgu izpildi starp Pircēju un Pārdevēja partneriem, kuru pakalpojumus pasūta Pircējs.

12 Pārdevēja īstenotie mārketinga pasākumi

12.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem interneta veikalā inoar.lv var īstenot dažādas akcijas.

12.2. Pārdevējs patur tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā ieviest un/vai atcelt piedāvājumus, akcijas vai mainīt Preču cenas, nepārkāpjot Klienta tiesības, tajā skaitā Līguma noteikumus.

12.3. Atlaides nevar apvienot.

13. Informācijas apmaiņa

13.1. Pārdevējs nosūta visus ziņojumus saskaņā ar Noteikumu 2.2. punktā noteikto kārtību uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

13.2. Pircējs visas ziņas un jautājumus sūta pa e-pastu uz info@inoar.lv.

14. Sīkdatņu izmantošana

14.1. Lai Pircējam vai interneta veikala apmeklētājam piedāvātu pilnvērtīgus interneta veikalā piedāvātos pakalpojumus, interneta veikala administrators izmanto sistēmas sīkdatnes. Sīkdatnes tiek izmantotas, lai atpazītu iepriekšējo interneta veikala apmeklētāju, noteiktu interneta veikala lapas valodu, identificētu lietotāja sesiju, sesijas atslēgu, kā arī identificētu un labotu kļūdas interneta veikalā.

15. Nobeiguma noteikumi

15.1. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

15.2. Attiecības, kas rodas, pamatojoties uz šiem noteikumiem, regulē Lietuvas Republikas tiesību akti.

15.3. Visas domstarpības, kas rodas šo noteikumu izpildes rezultātā, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas vienoties, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas likumos noteiktajā kārtībā.